Outfit: Spodnie z różą | Kubek "bateria" i etui

lutego 12, 2017

Witajcie kochani! Mrozy nie odpuszczają kiedy robiłam zdjęcia termometr pokazywał powyżej -15st. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać moją jedną z ulubionych stylizacji. Głównym elementem dzisiejszej stylizacji będą spodnie z nadrukiem czerwonej róży. Outfit na dziś jest zwyczajnie prosty i wygodny bardzo taki lubię. Zestaw idealny na zakupy, łyżwy czy na spacer. Nadruk na dresach jest piękny uwielbiam róże, na spodniach prezentuje się ładnie i rzucaj się w oczy.
Moja stylizacja:
czapka- Rosegal (klik)
bluzka- Sinsay
kurtka- Romwe (??)
spodnie- Yoshop (klik)
buty- ??

....................................................................
Moi kochani mam Wam również do zaprezentowania magiczny kubek, który pod wpływem ciepła "znaczek baterii" zmienia kolor na wyrazisty zielony, a gdy woda w kubku trochę ostyga to się znaczek "rozładowuję" tak jak bateria w naszych telefonach. Jeden minusik to, że kubek jest trochę ciężki.
ocena": 4/5  
Możesz kupić tutaj: klik

Niżej mam wam do pokazania etui na telefon Samsung galaxy s6. niestety nie mogę je założyć nie wiem czy to wada fabryczna czy źle zakładam. Etui składa się z dwóch części czarna jest silikonowa a różowa jest plastikowa i tą drugą część nie mogę założyć. Lecz wykonane jest bardzo dobre i widać, że by chronił dobrze telefon.
ocena: 2,5/5
Możesz kupić tutaj: klik

Życzę miłego tygodnia! xox!

15 komentarzy

  1. Śliczne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, a dresy z róża są mega. Ja w tym sezonie oszalałam na punkcie motywu róż! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: www.powstajeabyzyc.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Podoba mi się ta czerwona czapka baaardzo:) Zaciekawił mnie ten kubek on jest na baterie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka zdecydowanie najlepsza - Pasuje do spodni :) Śliczne zdjęcia.
    zapraszam do siebie: http://www.potatohead.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresy są sliczne,takie proste i ładne ❤
    Zdjecia kochana piękne!
    Darriskablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się stylizacja. A ta kubek MEGA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny bomber! Ja uwielbiam chodzić w dresach, ale tylko po domu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są mega!

    Zapraszam do mnie: www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodnie skradły moje serce. Są genialne. A kubek jak najbardziej pomocny do sprawdzenia czy nasz napój już wystygł.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ;) Kubek tez jest genialny i masz cudowne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia a etui szkoda ze trochę nie wypał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten motyw róż widzę co raz częściej i przyznam, że wpadł mi oko - jest bardzo ładny. Szkoda , że etui to nie wypał, bo jest naprawdę ładne. A kubek jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie faktycznie świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.