Bomber jacket & hair band

3/26/2017


Kurtki bomberki to najmodniejszy trend w ostatnim czasie. Takie kurtki są ogromnym hitem szczególnie lubię w kolory bordo lub khaki jest także wiele innych kolorów na które warto zwrócić uwagę. Oczywiście takie kurtki można znaleźć również na stronach zagranicznych ja tą akurat zamówiłam w sklepie Yoshop, który ma duży asortyment różnych akcesoriów, gadżetów, butów i ubrań w tym ogromny wybór kurtek damskich jak również męskich. Kurtkę którą zamówiłam jest zdecydowanie na cieplejsze dni, ponieważ rękawy są cienkie z materiału dresowego. Kolejna rzeczą, którą zamówiłam jest opaska do włosów jest ona dobrze wykonana jednak plączą się włosy o nią i to jest trochę uciążliwe przy ściąganiu. 
Lubicie kurtki bomberki? 
kurteczka- tutaj | opaska- tutaj

7 komentarza

  1. Ja uwielbiam te kurtki! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bomberka! Wyróżnia się wśród pozostałych, które można znaleźć w sklepach :)
    KLIK $ 17.66 $ 2,36

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna kurteczka, świetny ma jak dla mnie kolor :)
    Naprawdę bardzo ładna, myślę, że będzie ideałem na wiosenną porę.

    Miłego dnia !
    Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam takiej bomberki o takim kolorze. Jest bardzo fajna i super opaska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. bomberka mi się bardzo podoba. idealnie do ciebie pasuje ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna kurteczka ! Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.