Płynne matowe pomadki

marca 02, 2017

Kilka dni temu otrzymałam nowości do przetestowania od firmy Delia Cosmetics. Te nowości to matowe pomadki w płynie. Osobiście uwielbiam takie kosmetyki i byłam ich bardzo ciekawa. Każdy kolor pomadki ma imiona światowych ikon stylu. Dostałam trzy kolorki do przetestowania: 
Nr. 4 Elzabeth (kolor czerwonej, dojrzałej wiśni).
Nr. 6 Marylin (intensywna czerwień na wieczorne wyjścia).
Nr. 2 Hudrey (o kolorze delikatnie różowym).
Opakowania pomadek bardzo mi się podobają i zdecydowanie przyciągają uwagę i są kreatywnie zrobione oraz bardzo dobrze wykonanieAplikacja produktu jest jest banalnie prosta posiada klasyczny aplikator, dzięki któremu można precyzyjnie nałożyć produkt na usta a konsystencja jest przyjemna. Całkiem szybko pomadka zastyga pozostawiając piękny matowy odcień. Zauważyłam, że produkt nie wysusza ust, co się często zdarza się w tego typu kosmetykach. Zapach kosmetyków jest bardzo delikatnie słodki. Do pigmentacji pomadek nie mam zastrzeżeń w tych co testuję wystarczy tylko dwie cienkie warstwy aby kolor mnie zadowolił. Trwałość produktów jest bardzo dobra bez picia i jedzenia wytrzymuje kilka godzin, schodzą równomiernie co jest to też na duży plus. Gdy produkt zastygnie nie odbija się na kubkach, sztucach itd. Podsumowując: Słyszałam dużo informacji na temat tych pomadek dobrych i złych. Moja opinia jest bardzo pozytywna, co widać po mojej recenzji. Jeżeli szukacie matowych pomadek co nie wysuszają ust, są trwałe i mają fajne kolory to polecam właśnie od Delia Cosmetics. 
 Matowe pomadki Delii Cosmetics znajdziecie  w drogeriach 
lub w sklepie internetowym Delia Cosmetics.

16 komentarzy

  1. Świetne odcienie! Najbardziej spodobał mi się chyba ten pierwszy :)
    To normalne, że są negatywne jak i pozytywne opinie, fajnie, że u ciebie się sprawdziły :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten brudny róż jest przepiękny!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz jestem na tym blogu i jestem pod wrażeniem! Mega profesjonalnie! Liczba obserwujących mówi sama za siebie! Na kosmetykach się nie znam, ale opisujesz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne odcienie! Pomadki pierwsza klasa. Mam i polecam z czystym sumieniem :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam tych pomadek ale kolor Audrey bardzo mi się podoba i z chęcią bym go przetestowała :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowe pomadki są genialne bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym przetestowała :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.