Sudio Sweden #1

3/12/2017

Hejka! Często zmieniam słuchawki ze względu na to, że się psują lub jakość dźwięku mnie nie zadowala. Niestety nawet kupując telefon droższy dołączone słuchawki niezadowalaną. Najbardziej w słuchawkach denerwuje mnie plątający się kabel. Słuchawki, które zamówiłam na Studio Swend są inne ich kabel jest płaski i koniec z zaplątywaniem się słuchawek. Moje słuchawki nazywają się VASA mają 3 przyciski funkcjonalne oraz mikrofon. Słuchawki są dla systemu iOS oraz Android. 

"Model VASA jest jednym z naszych najlepszych zestawów premium, do którego została opracowana nowa generacja sterownika 10,2 mm. Dzięki temu użytkownik jest w stanie usłyszeć w piosence każdy szczegół oraz instrument, dając przy tym wyjątkowe i niezapomniane wrażenia dźwięku."


Kupując słuchawki SUDIO otrzymujesz zestaw, który zawiera:
- Ekskluzywne opakowanie
 Słuchawki VASA z 4 parami dodatkowych nakładek silikonowych 
 Metalowy klips mocujący słuchawki 
Skórzane etui 
Instrukcję Obsługi oraz Kartę Gwarancji Jakości 

Cena słuchawek Vasa to 299zł lecz myślę, że  posłużą mi kilka lat. Są dostępne w czterech wariantach kolorystycznych. Osobiście wybrałam black rose gold, ponieważ pasują do mojego telefonu. Aktualnie testuję słuchawki w rożnych czynnościach: bieganie, siłownia, jazda do szkoły, sprzątanie, gotowanie lub nawet gdy się uczę. Pierwsze wrażenie słuchawek po otworzeniu paczki to ich piękny wygląd i cudowne logo SUDIO SWEND. Słuchawki są lekkie i dobrze działają przyciski. Moją dokładną opinię na temat użytkowania słuchawek jak się mi sprawdzają dodam w następnej notce, bo chce je trochę jeszcze przetestować. Wracam niebawem :*
 Uwaga: Wersja limitowana przy zakupie słuchawek otrzymasz darmową obudowę na swój telefon



15% kod zniżkowy na wszystkie nasze produkty zakupione przez sudiosweden.com:
MONIQA15

buty- Shein | spodnie- tutaj | bluza- Ebutik | skóra- Dresslink | słuchawki- tutaj 

19 komentarza

  1. Oj ja często niszczę słuchawki więc nie inwestuję w nie :/ Zawsze jakimś cudem, mimo starań, złamię kabel przy nasadzie ;/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Duużo słyszałam o tej firmie, jest bardzo popularna!
    Świetne rzeczy, a poza tym wyglądają genialnie!
    Na pewno gadżety są solidne patrząc po cenie!
    Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Zapraszam na nowy post :)
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też często zmieniam słuchawki, więc tymi mnie zaciekawiłaś. :)

    Pozdrawiam,
    Nowy post na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne słuchawki i świetnie się prezentują! Myślę, że mogą być one idealnym prezentem dla kogoś, kto uwielbia słuchać muzyki. Ponadto świetna sesja! Jesteś bardzo fotogeniczna <3.
    Kable od słuchawek to jakiś koszmar... Zawsze miałam z tym niesamowity problem. Nawet jak starałam się starannie je zwinąć, owinąć itd., to i tak efekt jak zawsze ten sam - supeł na suple. Skąd?!
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Równeiż posiadam od nich słuchawki. Firma jest najlepsza! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchawki wyglądają mega fajnie ;)
    Ja moje wszystkie pogubilam może skusze się na zakup podobnych ;)

    A Ty masz bardzo ładne włosy, zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Wydają się dobrze wykonane. Super zdjęcia . Podoba mi się ramoneska bardzo
    http://wiktoria-adas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super słuchawki, chyba sobie takie kupię

    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie słuchawki by mi sie przydały, ponieważ często podróżuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sliczne !http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Należę do ludzi, którzy często gubią albo niszczą słuchawki, więc niestety to nie na moją kieszeń. :d
    Ale podpowiem chłopakowi, że taka firma istnieje (chyba że ją zna), moze się zdecyduje.
    Super kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam słuchawki z tej firmy i są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają na dobrze wykonane ale ja potrafię zniszczyć wszystko 😆

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądają :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne słuchawki
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że coraz więcej osób decyduje się na takie słuchawki. Są świetne i ładnie się prezentują, lecz jak dla mnie są ciut za drogie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.