Sudio Sweden #2

3/18/2017

Cześć! W drodze do szkoły, na treningu i w wolnym czasie testowałam słuchawki Sudio Sweden. Słuchawki mile mnie zaskoczyły i przyznaje, że stały się one małym uzależnieniem teraz wszędzie zabieram je ze sobą. Oryginalny design, płaski kabel i piękny kolor to coś co przykuwa uwagę moim znajomym. Dźwięk, który płynie ze słuchawek jest idealnie czysty, można nim się na prawdę zrelaksować i "odpłynąć". Jak używam słuchawek to wydaje mi się, że jestem w jakimś profesjonalnym studiu muzyki. Słuchawki posiadają naturalny basowy dźwięk, dzięki temu jestem w stanie usłyszeć dokładną melodię każdego instrumentu. Głośność ich jest bardzo wysoka i możemy słuchać tak głośno jak tylko chcemy, tylko nie za głośno, ponieważ trzeba dbać o słuch. Dużym plusem jest również to, że słuchawki izolują odgłosy płynące z zewnątrz.

Używałam ich również podczas rozmowy telefonicznej i jakość dźwięku jest dużo lepsza niż podczas zwykłej rozmowy, bez użycia słuchawek. Kabel jest długi i nie plącze się. Podczas słuchania muzyki nie zauważyłam żadnych szumów czy zakłóceń. Słuchawki świetnie prezentują się na uszach, dobrze się w nich trzymają. Waga słuchawek to zaledwie 23 gramy.

Słuchawki Sudio Sweden Vasa są doskonałe pod każdym względem. Ich oryginalny i nowoczesny wygląd rzuca się w oczy, i widać, że to jest przedmiot z wyższej półki. Dodatkowo doskonała jakość wykonania, czysty dźwięk oraz dodatki. Można podarować również komuś takie słuchawki na prezent kupując w tak cudownym opakowaniu idealne słuchawki.

Jeżeli szukasz lepszych słuchawek: leciutkich, o genialnym brzmieniu, z pięknym skórzanym etui to słuchawki od Sudio Sweden są właśnie dla ciebie. Fajne jest to, że za przesyłkę nic nie płacisz a czas oczekiwania to tylko 2-3 dni. 

Przypominam o wersji limitowanej przy zakupie słuchawek otrzymasz darmową obudowę na swój telefon.

Uwaga kod -15 procent na słuchawki: MONIQA15

Zapraszam na poprzedni post: Sudio Sweden #1.


buty- Nike Kaishi | legginsy- ?? | narzutka- Romwe (?)

11 komentarza

  1. Fajna recenzja, ale nie jestem fanką małych słuchawek.Zdecydowanie bardziej bolę te duże mimo iż zajmuj,a więcej miejsca w torebce.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają, na solidnie wykonane. W ogóle się nie plączą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle, to zasługa płaskiego kabla. :)

      Usuń
  3. Mega są one również posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez mam. Są świetne! Tylko, że ja mam te bezpzewodowe :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha słuchawki, które się nie plączą? to musi być mega przydatne

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna obudowa!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i nietypowy kabel mają te słuchawki. Podoba mi sie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w warkoczykach!
    Świetna stylizacja ^^

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zbytnio nie używam słuchawek ale zastanawiam się nad kupnem bezprzewodowych :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.