Marcowe pudełeczko Liferia

kwietnia 29, 2017

Witajcie kochani trochę mnie nie było powodem była moja choroba a dokładnie grypa nie miałam siły nic pisać. Ten post planowałam dodać już dawno temu lecz przez chorobę to się przeciągało. Wracając do tematu posta dzisiaj przedstawię zawartość marcowego pudełeczka Liferia. Zawartość pudełka mi się podoba a te produkty się zdecydowanie przydadzą. 
Jesteście gotowi jak zaprezentowała się odsłona marcowego pudełeczka? Serdecznie zapraszam.

Naturalis - Tonik wiesiołkowy (produkt pełnowymiarowy 11 zł./200 ml.)

Nigdy nie spotkałam się z tą marką i z tym tonikiem. Produkt mimo, że jest naturalny to w składzie ma niestety sporo nieciekawych substancji, ale również zawiera ekstrakty roślinne. Myślę, że tonik jest jednak dla osób które nie mają wrażliwej cery. Kosmetyk dobrze oczyszcza i odświeża skórę oraz nadaje skórze delikatnego nawilżenia. 
Ma ładny i przyjemny zapach. 

Balneokosmetyki - Płyn micelarny do demakijażu do cery wrażliwej i normalnej (produkt pełnowymiarowy (29 zł./250 ml.)

Markę bardzo dobrze znam i sobie chwale. Płyn w składzie zawiera wyciąg z kaktusa, d-pantenol, woda oczarowa, alantoninę, glicerynę. Tonik przeznaczony jest do cery wrażliwej i normalnej. Produkt lżejszy makijaż usuwa doskonale, dobrze odświeża cerę, tonizuje i nawilża nie podrażnia skóry. 

The Vintage Cosmetics Company - Slanted Tweezers (produkt pełnowartościowy 40zł./szt.)
Z tego gadżetu jestem mega zadowolona. Zacznę może od tego pięknego wyglądu- przepięknie prezentuje się w mojej kosmetyczce. Produkt jest z Wielkiej Brytanii a marki The Vitage Cosmetics Company nigdy nie słyszałam. Tą pęsetą dobrze mi się reguluje brwi i nie mam z nią żadnych problemów.

AHAVA - Essential Day Moisturizer (produkt miniaturowy 15 ml./40 zł.)
Jest to krem nawilżający do skór normalnych w kierunku suchych z USA. Cena pełnowartościowa to 180zł więc półka wysoka. Ja ten produkt podarowałam mojej mamie, ponieważ ona go bardziej potrzebuje. Zapach kremu jest bardzo delikatny. Mama ma bo nim cerę nawilżoną i odżywioną myślę, że na długo zagości w jej kosmetyczce bo jest to miniaturka bardzo wydajna. 

Apple&Bears - Pomegranate&Aloe Vera Gel Douche (produkt miniaturowy 50 ml./22 zł.)

To jest żel pod prysznic zamknięte w malutkiej buteleczce. Jest to miniaturka idealna w podróż na kilka dni. Występuje w kilku wersjach zapachowych mi trafiła się wersja aloesu z granatem. Kosmetyk jest luksusowy z bardzo dobrym składem nie ma w nim szkodliwych substancji. Używając tego żelu można poczuć prawdziwy luksus. 

Pudełeczko oceniam na godne uwagi znalazły się w nim ciekawe kosmetyki oraz bardzo dobry gadżet. Dzięki temu Liferia poznałam marki o których nie miałam pojęcia a są godne uwagi. Uważam, że pudełeczko jest również idealne na prezent, bo przychodzi pięknie zapakowane. 
A wy co myślicie o marcowym wydaniu boxu? Czekam na wasze opinie! :D 

13 komentarzy

  1. Fajne rzeczy, ciekawa jestem jak sprawowałby się tonik na mojej cerze :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. tonik "wiesiołkowy" brzmi śmiesznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten tonik i żel mnie ciekawią :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa zawartość tego pudełeczka :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę sporo produktów do pielęgnacji :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem z Ahavy bym chętnie przygarnęła :D


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tutaj po raz pierwszy, ale zostaję na dłużej :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę sporo fajnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne produkty ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.