Outfit: ZX Flux

kwietnia 14, 2017

W oderwaniu od świątecznych zawirowań postanowiłam w końcu znaleźć czas i napisać notkę oraz wkleić kilka zdjęć. Dzisiaj postawiłam na stylizację już bardzo wiosenną z dodatkiem okularów przeciw słonecznych. Lubię jak okulary są we włosach i się z nimi komponują. Oprócz okularów mam na sobie czarny sweterek, który jest bardzo wygodny i na każdy dzień idealny a do tego biały crop-top jak również przetarte spodnie z delikatnymi dziurami, które na moim blogu pojawiają się często, bo pasują prawie do wszystkiego. Z biżuterii mój ulubiony złoty zegarek. Do tego wszystkiego malutka delikatna torebka w sam raz na telefon i portfel. Absolutny hit dzisiejszej stylizacji to buty a dokładnie Adidas Zx Flux. W butach zakochałam się po kilku sekundach jak do mnie przyszły po prostu je uwielbiam nie tylko za wygląd ale również, że są bardzo wygodne. Ogromne wrażenie zrobił na mnie asortyment sklepu, na którym je zamówiłam jest tam masa przepięknych butów męskich i damskich na każdą porę roku oraz na 100% oryginały.
okulary- bazarek
zegarek- prezent
spodnie- Shein
swterek- Primark
crop- top- Primark(?)

16 komentarzy

  1. Ślicznie wyglądasz:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie :D chociaż dla mnie nadal za zimno na gołe kostki :D Ale gdy tylko będzie cieplej to znów wrócą :)
    Pozdrawiam TheDiize
    http://thediize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nie w moim stylu, bo zbyt prosto i mało szaleństwa, ale ważne, że ty się w niej dobrze czujesz.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;) super buciki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo prosta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja w moim stylu, ale jeansy i adidasy najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja i na pewno wygodna, znam sklep na ktorym zamówiłaś buty jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna, prosta stylizacja. Te fluxy są mega. <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi fluxy średnio się podobają, ale fajnie dopełniają twoja stylizacje, a o sklepie pierwszy raz słyszę, ale z miłą chęcią​ przejrzę asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby prosta stylizacja, a jednak ma w sobie coś. Niezbyt przepadam za sportowym stylem, ale Ty mnie do niego skusiłaś. Masz prześliczne długie włosy, których Ci zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty raczej nie w moim guście, ale przyznam, że bardzo ładnie prezentują się w połączeniu z tą stylizacją. :)

    http://amethhyst.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie te buty sportowe są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od nowa wskoczylam w botki :)
    Zapraszam na podsumowanie miesięcznej współpracy, zaobserwuj i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.