Pamiątka... Pomysł na prezent

5/13/2017

Ślub, urodziny, imieniny, święta, jubileusz, komunia lub inne okazje w ciągu roku to idealna okazja aby podarować komuś prezent. Jest wiele pomysłów na podarunki lecz niektóre są mało kreatywne. Ja z racji tego, że  w najbliższym czasie wybieram się na komunie mojej kuzynki. Postanowiłam przygotować pamiątkę, którą zrobiłam sama na stronie Saal Digital. Jest to wspaniały podarunek, który można zaprojektować według własnego pomysłu. Projekt takiego albumu jest cudowny mogłam tam umieścić wszystko co tylko chciałam i sama rozporządzić miejsca gdzie co ma być. Album tworzymy w specjalnej aplikacji, która działa szybko i sprawnie, jest w niej dużo ciekawych opcji oraz można korzystać z podpowiedzi. Możliwości tworzenia albumów jest ogromne. Możemy umieszczać również zdjęcia na całych stronach, w postaci kolaży lub w rzędach a także dodawać napisy i ramki. Miałam problem z wyborem formatu albumu, nie mogłam się zdecydować, który wybrać, bo jest ich kilka a każdy był ciekawy. W albumie jako że jest on komunijny to napisałam fragmenty pieśni, obrazki oraz zostawiłam miejsce na zdjęcia komunijne a firma zajęła się wydrukowaniem albumu i zrobiła to perfekcyjnie.  

Jestem pozytywnie zaskoczona co do wykonania tej książki. Jest zrobiona starannie oraz posiada dobrą jakość papieru. Album ma śliską okładkę oraz strony. Była możliwość matowej okładki po dopłaceniu, ale błyszcząca też jest super.
Karki stron i okładek są grube i twarde co jak najbardziej na plus. Nie mam mowy o wyginaniu się. 
Wybierając album uwagę zwróciłam na fotoobrazy, kalendarze,, fotozeszysty, plakaty lub wydruki na kubkach- Wszystko było warte uwagi. Robienie albumu w pobranej aplikacji to była czysta przyjemność jestem pewna, że jeszcze nie raz wrócę na stronę Saal Digital

Jak z czasem dostawy? Realizacja zamówienia jest błyskawiczna, w poniedziałek wieczór zrobiłam zamówienie we wtorek dostałam informacje o wysłaniu paczki a w piątek już była u mnie. Taki prezent w postaci albumu posłuży na długie lata. Album to wspaniała pamiątka, która zawiera wspomnienia zawsze przywoła nam pamieć na miłe chwile i wydarzenia. 

7 komentarza

  1. Bardzo pomysłowy wpis. Szczególnie , że teraz jest czas komunijny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na pamiątkę komunii świętej, ale nie tylko bo takie albumy będą fajne również na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem co kupię mojej mamie na urodziny! TO może byc świetna rzecz! Ja chyba zdecyduję się na okładkę matową, ale powiem szczerze, że robi wielkie wrażenie. Zawsze myślałam o fotoksiążce ale nigdy mnie to jakoś nie urzekało, bo cena, bo design, a tutaj czuję, że to będzie to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, moja przyjaciółka ma za nie długo 18-stke i poszukuje prezentu, wiec moze to byc wlasnie to. Moze jeszcze na zbliżający sie dzien matki moze byc fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł jest bardzo fajny :D Jak będzie tylko okazja to z pewnością skorzystam !

    Zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie coś jest super pamiątką

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.