low back dress

maja 18, 2017


Zaful jest to popularny sklep internetowy z ciekawym asortymentem. Sklep nie należy do najtańszych a jak to często bywa wybór rzeczy jest bardzo trudny. Po dłuższym przeglądaniu na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i w prosty sposób złoży zamówienie. Zamawiałam klika razy na stronie i nie miałam żadnych zarzutów. Kontakt z firmą jest perfekcyjny a dłuższy czas wysyłki za darmo. Sklep jest regularnie uzupełniany ciekawymi nowościami. Sklep podzielony jest na kategorie takie jak: Nowości, stroje kąpielowe, rzeczy sportowe, sukienki, dżinsy, spodenki, legginsy, spódnice, buty, torby oraz akcesoria. Jakość rzeczy jest podzielona jak wspomniałam wcześniej ja nie miałam zarzutów, lecz zdarzało się u kilka osób, które nie miały dobrego zdania o jakości. Ważnym elementem jest również rozmiarówka, jest trudno często rozmiary są zaniżone na metce jest np. M a wygląda na S. Proponuję dokładnie się mierzyć a nie będzie problemu. Dostałam informację, że sklep Zaful świętuję swoją trzecią rocznicę działalności. Jest to Ich malutki jubileusz. Trzy lata to sporo czasu a sklep myślę, że staje się coraz lepszy. Ciekawe co będzie za kolejne parę lat jestem tym bardzo zainteresowana. Kiedy robiłam pierwszy raz zamówienie byłam zaskoczona szybkością wysyłania zamówienia, już na drugi dzień zostało ono wysłane. Fajne jest także to, że można poczytać recenzję kupujących daną rzecz jak również zdarzają się zdjęcia, które są zrobione przez osoby kupujące. Lubię też czytać bloga Zaful znajdują się na nim ciekawe modne stylizację. Sklep ma również portale społecznościowe jest to mega fajne, bo cały czas regularnie coś dodają ciekawego zapraszam na Pinterest, Twitter, Instagram, Google plus, Trumblr, Youtube oraz Fanpage. Zaful widać, że dba o swoich obserwatorów. 
Podsumowując: Firma jest moją ulubioną tego typu chińską stronką. Dobre jest to, że nie trzeba płacić za przesyłkę jak przy innych sklepach. Jest wszystko fajnie opisane rozmiary, materiał itd. Mam nadzieję, że firma nie podwyższy swoich cen, bo jak na razie są przyzwoite. W sklepie czekają również zawsze ciekawe i duże promocję więc lepiej nieraz poczekać na nie i kupić taniej. Fajne jest to, że sklep pamięta o różnych okazjach np. Dzień Mamy, Dzień Dziecka itp. dzięki temu nie zapomnimy o ważnych datach. Ważne okazję to świetny pomysł aby można coś ciekawego kupić na prezent dla bliskiej osoby, bo wybór jest ogromny. Nie zapomnijmy o blogerkach, i vlogerkach, które pokazują ciekawe stylizację i haule z rzeczami ze strony zawsze piszą w tym również ja jakości danej rzeczy. Mam nadzieję, że mój wpis trochę przybliżył Wam firmę Zaful. Wiele osób boi się zamawiać na takiej stronie, ale na prawdę nie ma obaw z przesyłką i płatnością. Polecam branie dłuższego czasu przesyłki wtedy jest prawie zerowe uniknięcie cła na które firma nie ma wpływu. Jeżeli macie jakieś pytanie to możecie do mnie napisać, chętnie odpowiem na wasze wątpliwości.
Zbliża się lato więc czas zaopatrzyć się w bikini a na stronie jest mega wybór. Najbardziej spodobały mi się w kolorach niebieskich i czerwonych. Jak również polecam spodenki i topy na gorące i upalne dni, ponieważ już się zaczęła upragniona letnia pogoda.  



3 komentarzy

  1. Ale śliczne stroje *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam stroje kąpielowe z Zaful, wyglądają cudownie! Kiedyś z pewnością zamówię sobie jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic jeszcze u nich nie zamawiałam ;p Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.