Żelowa henna

5/21/2017

Zelowa henna do brwi marki Delia Cosmetics jest dostęona w kolorach:
1.0 czarny
1.1 grafitowy
3.0 ciemny brąz 

W każdym kartoniku znalazły się elementy:
- żel
- aktywator
- patyczek do mieszania i nakładania henny.
- malutka plastikowa miseczka,
- zakrętka do żelu dzięki której można otworzyć produkt. 

Henna z Delii jest bardzo wydajna na pewno posłuży nam na trochę. Sama konsystencja hennny jest delikatnie gęsta która dobrze i dokładnie oblepia każdy włos. Efekt jest przede wszystkim naturalny i każdą osobę zadowoli. Kolor głęboki i intensywny oraz utrzymuję się do trzech tygodni. Zauważyłam, że kolor nie wypłukuje się całkowicie lecz blaknie i niestety nierównomiernie. Dostrzegłam także z kuzynką, że odcień czarny i grafitowy jest do siebie bardzo podobny mi przypadł do gustu bardziej czarny. Wracając do aplikacji jest bardzo prosta jedynie to trzeba uważać przy aplikacji na rzęsy aby produkt nie wpadł do oka. Trzeba również uważać na czas i na każdą brew odmierzyć po tyle samo. Ja kiedy pierwszy raz używałam produkt przy jednej robiłam pierwszą brew a później drugą i wtedy odmierzałam czas. W momencie gdy nakładałam na drugą brew produkt już zaczął działać na pierwszą. Wyszło tak że pierwsza była ciemniejsza od drugiej, ale na szczęście nie było aż tak widoczne. Najlepiej po każdym nałożeniu odmierzać czas. Mimo wszystko całe przygotowanie mieszanki nakładanie a później umycie zajęło mi jakieś ok. 15 minut myślę, że warto poświecić te minuty co jakiś czas aby mniej czasu spędzić przy codziennym makijażu. 

Ciemny brąz ↑

 Grafitowy ↑

 Czarny ↑

Przygotowanie i użycie henny jest proste. Wystarczy zmieszać odpowiednią ilość aktywatora z żelem a następnie nałożyć na brwi. Wszystko dokładnie jest napisane na opakowaniu lecz dla osób nie pewnych mogą zobaczyć instrukcję na filmikach w internecie. Trzeba pamiętać aby dobrze aktywator wraz z żelem połączyć.

Ze strony Delia zamówiłam pęsetę, która jest niezbędna przy regulacji brwi. Pęsetę ocenia na bardzo dobrą, dobrze chwyta pojedyncze włoski i jest jedną z moich ulubionych.

Efekt mój i kuzynki z którego jesteśmy zadowolone, bo jest taki sam jak po pomalowaniu brwi kredką tylko utrzymuję się o wiele dłużej. Równocześnie zaoszczędzamy czas przy codziennym makijażu. 
Henne można kupić w drogeriach takich jak Rossman, Hebe za 15zł lub na stronie producenta za 10zł 

6 komentarza

  1. Ja od roku używamy tylko tej henny. Moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszły :) Ja jednak wolę iść do kosmetyczki, chwila relaksu dla mamy :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam,używam i zdecydowanie wolę tą żelową niż tradycyjną ;)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.