Pomysł na prezent: Dzień Ojca

czerwca 17, 2017

Dzień Ojca zbliża się wielkimi krokami, fajnie zrobić swojemu tacie miłą niespodziankę. Ja w tym roku postanowiłam zamówić coś słodkiego czego nigdy nie widziałam w sklepach stacjonarnych a zarazem postawiłam na ładne i oryginalne opakowania. Gdy zastanawiałam się gdzie mogę coś zamówić od razu przyszedł mi namyśl sklep Chocolissimo.pl jest to strona ze słodkimi upominkami. Ręcznie robione czekoladki to przede wszystkim dbałość o każdy szczegół. Na stronie sklepu jest mnóstwo upominków na każdą okazję na prawdę można z czego wybierać. Czekoladki, które zamówiłam są zapakowane w kolorowych i papierowych opakowaniach z dobrej jakości. Całość była dobrze zabezpieczona przed zniszczeniem oraz zawierała element chłodzący dzięki czemu czekoladki się nie roztopiły. Przedstawiam Wam moje zamówienie jak również prezent na Dzień Ojca. 


1. Truskawki w czekoladzie mini
Opakowanie jak i czekoladki są malutkie, ale wyglądają cudownie. Fajnie, że słodkości są udekorowane białą polewą. Niestety nie wiem jak smakują, bo czkają na 23 czerwca, ale na stronie pisze, że jest to najlepsza czekolada belgijska znakomicie uwydatniająca smak owoców.
Cena: 19,90 zł 
Można zamówić: TUTAJ

2. Super tata
Najbardziej podoba mi się oryginalne pudełeczko z napisem i komiksowej postaci Super Taty. W opakowaniu znajduję się 6 cudownych pralinek w mini papilotkach. Po zjedzeniu pralinek może pudełeczko posłużyć na inne czekoladki. 
Cena: 27,20 zł 
Można zamówić: TUTAJ

3. Cztery amerykańskie pączki
Te pączki wyglądają cudownie, każdy ładnie i ciekawie ozdobiony. Firma dobiera smaki spośród wanilii, karmelu, czekolady lub truskawek. Bardzo ciekawa propozycja od sklepu. 
Cena: 26, 32 zł
Można zamówić: TUTAJ

4. Słodkości z karteczką
W pudełeczku znajduje się 6 kostek belgijskiej czekolady o treści I ❤ U ❤❤❤ z pięknym i miłym bilecikiem, który ucieszy każdego tatę. Fajne jest to, że  również są okienka z których można wyciągnąć czekoladkę coś w stylu kalendarza adwentowego albo również wysunąć tackę.
Cena: 18,50 zł
Można zamówić: TUTAJ

A Wy co przygotowaliście dla swoich Ojców na dzień ich święta?

6 komentarzy

  1. Takie słodkości to idealny pomysł na prezent! Jak tak patrzę na te cudowności, to aż ślinka cieknie :D Ja w tym roku mam dla mojego taty personalizowany portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniały pomysł na prezent <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na osłodzenie tego ważnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodkości, wakacje tuż tuż a tu tyle dobrego.. chyba kupie tacie specjalnie czekoladki,żeby je potem podjadać!
    zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super pomysł ja w tym roku kupiłam mojemu tacie perfumy.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.