Bell

lipca 27, 2017

Cześć. Testowanie kosmetyków i recenzowanie ich na blogu to sama przyjemność. Ostatnio miałam okazję testować kosmetyki w dobrej cenie firmy Bell. Kosmetyki z tej firmy są dostępne w STREFIE PIEKNA w Biedronkach w całym kraju i w naszym esklepie oraz w drogeriach tradycyjnych. Są to dobre kosmetyki dla tych którzy nie lubią wydawać dużo pieniędzy na droższą markę. Zapraszam do recenzji kosmetyków, które mnie najbardziej zainteresowały:

Kremowa pomadka w kredce kolor 06 :

Pomadka przepięknie pachnie oraz gładko się rozprowadza na ustach i pozostawia warstwę intensywnego koloru oraz błyszczące wykończenie. Pomadka dobrze nawilża skórę warg oraz nie podkreśla suchych skórek. Konsystencja jest przyjemna typu masełkowa. Sztyft jest wysuwany i miękki. Wysunięty za bardzo niestety może się złamać więc trzeba uważać. Trwałość niestety nie najlepsza, bo kolor wytrzymuje tylko do posiłku. Wydajność jest doskonała wystarcza na bardzo długo. 
Puder matowy kolor 03:
Puder jest umieszczony a poręcznym małym pudełeczku. Opakowanie jest  bardzo dobrze wykonane oraz zawiera lustereczko oraz gąbeczkę ,lecz niestety nie jest jakaś fenomenalna więc jej nie używam. Puder ma dobrą pigmentację, ładnie matuje, dobrze wykańcza cały makijaż bez efektu maski i ładnie wygładza twarz. Produkt nie zatyka porów oraz nie uczula. Maskuje drobne niedoskonałości oraz zaczerwienienia.  
Korektor kolor 01:
Korektor jest w kolorze bardzo jasnym i niestety dla mnie nie idealny. Opakowanie i aplikator jest taki jak w błyszczykach. Korektor rozjaśnia skórę lecz niestety nie zakrywa cieni pod oczami. Dobrze się aplikuję a konsystencja jest jak najbardziej dobra. Szkoda tylko, że nie do końca pełni swoją funkcję.
Podkład kolor 01:
Niestety kolor nie jest mój. Mimo wszystko podkład ma dobrą konsystencję w formie musu. Po użyciu cera staje się matowa, jest to bardzo naturalny mat. Produkt podarowałam mojej kuzynce i jest z niego zadowolona idealny na dla jej skóry. Jest zadowolona z krycia i trwałości. Fajnie podkład komponuje się z korektorem i pudrem z tej samej firmy.

Tusz do rzęs
Jest to chyba moja ulubiona mascara. Tusz ma cudowne złote opakowanie, bardzo ładnie wygląda w kosmetyczce. Po pierwszym użyciu polubiłam ją. ma dobrą szczoteczkę i dobrze się z nią pracuje. W moim przypadku nie sklejała aż tak bardzo rzęs. Tusz ma intensywny czarny kolor i najważniejsze jest to, że pogrubia i wydłuża rzęsy.. Mascarę mam już dwa miesiące a nadal jest jej bardzo dużo. 
Cienie do powiek
Ostatnim kosmetykiem z firmy Bell to cienie do powiek, które cudownie wyglądają w opakowaniach na klik. Cienie mają bardzo dobrą pigmentacje i konsystencję. Produkty mam w kolorach 04 i 08 Niestety trwałość nie jest dobra wytrzymują kilka godzin i schodzą bardzo brzydko i nierównomiernie. Być może przy użyciu bazy na powieki trwałość się poprawi. Wydajność cieni jest fenomenalna. Starczają one na bardzo długo.

Do następnego postu! XOX

//////

ZAFUL

      

KLIK                KLIK

KLIK

8 komentarzy

  1. Mi osobiście spodobał sie odcień kremowej pomadki, przepiękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wypróbowałabym tą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za rekomendacje, zwrócę na nie uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie do powiek ciekawie się prezentują :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty kosmetyczne, aczkolwiek sukienki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Bell są niedrogie, a dobre. JA mam mój ulubiony rozświetlacz z tej właśnie firmy.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.