Haul Newchic i Bnnggood

lipca 09, 2017

Ciekawe akcesoria i gadżety to lubię w typowych chińskich stronkach. Ze strony Banggood wybrałam przydatne rzeczy do telefonów, które warto mieć oraz wspomnę o rzeczy z firmy Newchic.

Folia na ekran- Folia przyszła dobrze zabezpieczona przed zniszczeniem gratis mamy dobrą ściereczkę, która nie zostawia pyłku. Folia jest dosyć gruba ale nie przeszkadza do w użytkowaniu, dobrze chroni ekran. Zamówiona folia była dla mojego kolegi na telefon Samsung galaxy s3. 
Folia-  KLIK

Następnie wybrałam szkło hartowane na mój telefon Samsung galaxy s6. Szkło jest na ekran jak również dołączone została folia na tył telefonu. Nie próbowałam czy szkło uchroni mój telefon przed pęknięciem ekranu, ale mam nadzieje, że tak. Opis oraz zdjęcia na stronie były bardzo zachęcający do zakupu.
Szkło- KLIK

Ostatnią rzeczą którą zamówiłam do telefonu jest ochrona na obiektyw aparatu. Jest całkiem dobry tylko gruby i trochę odstaje oraz pogrubia obiektyw.
Ochraniacz- KLIK

Ostatnia rzecz z Banggood jest to podkładka silikonowa, która działa przeciw ślizganiu się telefonu, portfelu, na desce rozdzielczej w samochodzie. Faktycznie podkładka jest mała, ale zdecydowanie spełnia swoją rolę. Jeden mały minus to, że trzeba ją przykleić jakimś klejem lub taśmą.
Podkładka- KLIK

Odświeżacz do auta z Newchic jestem nim kompletnie rozczarowana. Ma ładny zapach męskiej perfumy, ale co z tego, że się nie rozprzestrzenia i w ogóle go nie czuć. Szkoda bo zapach na prawdę ładny. Jedynie co się mi w nim podoba to ciekawy wygląd.
Odświeżacz- KLIK

Mam nadzieję, że taki post z kompletnie inną tematyką rzeczy wam się podobał :) Do następnego XOX!!

4 komentarzy

  1. Od dłuższego czasu myślę o szkle hartowanym, ale chyba szkoda pieniędzy na ochronę mojego złomka :D Ten odświeżać rzeczywiście ładnie wygląda, szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, przydatne :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam szkło hartowane i niestety mimo wszystko ekran jest pęknięty :(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.