Holiday- Outfit

7/01/2017

Uwielbiam proste, letnie stylizacje. Jakiś czas temu stały się modne przeplatane bluzki a teraz ostatnio spódnice i sukienki. Na stronie Zaful zamówiłam spódnicę i bluzkę z tego zestawu jestem bardzo zadowolona. Jakość materiału jest fenomenalna a w tym zestawie bardzo dobrze się czuję. Zestaw idealny na wyjścia do parku, kina itd. 
A Wy co myślicie o stylizacji?

okulary- ??
t-shirt- Zaful (klik)
spódnica- Zaful (klik)
buty- Zaful 
torebka- Dressgal

7 komentarza

  1. ale piękna ta stylizacja. coraz bardziej przełamuje się do kolorowych ubrań wiec takie kolory na pewno u mnie zagoszczą! A ta spódniczka.. miód w gębie :)
    pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) Pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie!
    Udanych wakacji :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja! Posiadam bluzkę z wiązaniem i bardzo ją polubiłam. Ma to coś w sobie :)

    Zapraszam
    https://madimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.