Konkurs- wygraj bon 200 zł do sklepu Megabuty.pl

7/03/2017

Kochani w ostatnim czasie nawiązałam współpracę ze sklepem Megabuty.pl. Sklep posiada bardzo duży i ciekawy asortyment z oryginalnymi butami, a ich jakość jest genialna. Razem z firmą postanowiłam zorganizować konkurs w którym do wygrania jest bon o wartości 200 zł. Zasady są bardzo proste a nagroda kusząca. 


Zasady:
- Polubienie Fanpage Megabuty.pl → Klik
- Zaobserwowanie mojego bloga
- Dodanie komentarza pod postem pod jaką nazwą został polubiony Fanpage i mój blog.

Czas trwania konkursu: 31.07.2017r

8 komentarza

  1. powodzenia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie i obserwuje jako puderniczkam😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanpage polubiony -> Angelika Gomulak
    Bloga obserwuję -> anggiex3

    Pozdrawiam,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezmę udział :)
    Blog obserwuję jako Angelika (pietrucha)
    Fb strony polubiłam jako Angelika K.....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: lonely castaway
    Lubię jako: Anita Lal

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje bloga jako: Nadia
    Lubię Fp jako: Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako Beautydorczi
    Polubiłam jako Truskawkowy Świat Blog :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.