Pomysł na prezent ślubny.

lipca 15, 2017

Masz problem z kupnem prezentu na daną okazję? Ja miałam problem, ponieważ miesiąc lipiec to czas wielu imprez na które się wybieram. A w szczególności Ślub mojego kuzyna na który nie mogłam się doczekać. Już od dostania zaproszenia zastanawiałam się co zamówić Młodej Parze. Z pomocą przyszła mi strona Mygiftdna.pl jest to sklep na którym znajdują się oryginalne i spersonalizowane prezenty. Niestety wybór prezentu okazał się trudny. ponieważ sklep oferuje bardzo dużo ciekawych rzeczy. Zdecydowałam się na bawełnianą poduszkę z haftem ze spersonalizowaną grafiką. Jest wiele poduszek, które można wybrać ja wybrałam z imionami i datą. Poduszka jest dosyć gruba i duża oraz bardzo miła w dotyku. Poszewka wykonana jest z grubej tkaniny i posiada zamek błyskawiczny, w każdej chwili można ją wyprać. Kolejnymi rzeczami są to grawerowane kieliszki do wina każdy kielich jest podpisany inicjałem, imieniem i datą. Kieliszki ą wykonane ze szkła z wysokiej jakości. Grawer zrobiony jest z najwyższą starannością, przez co jest bardzo trwały. Sklep pracuje na laserze najlepszej firmy w Europie. Grawer na kieliszkach nie jest jakoś bardzo widoczny, ale myślę, że po wlaniu wina czerwonego napisy zdecydowanie będą lepiej widoczne.

Realizacja zamówienia była błyskawiczna możliwe jest wykonanie nawet w tym samym dniu lub maksymalnie w kolejnym dniu roboczym. Czas dostawy jest bardzo szybki. Całość zamówienia jest doskonale zabezpieczona więc nie musimy się martwić nawet o szklane rzeczy. 
Polecam serdecznie MYGIFTDNA.PL !!

4 komentarzy

  1. Te lampki do wina bardzo mi się podobają, idealny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawa stronka super mają rzeczy...

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.