August

sierpnia 07, 2017

 Cześć!!! Czas w wakacje biegnie bardzo szybo w tym roku szczególnie. Zanim się obejrzymy a to już będzie początek kolejnego roku szkolnego i miesiące nauki. Cały lipiec pracowałam i nie miałam czasu porządnie odpocząć. Została już mniejsza połowa wakacji i mam nadzieję, że gdzieś wyjadę oraz skorzystam jeszcze ze słonecznej pogody. Planuję również robić to czego zupełnie nie miałam czasu w lipcu czyli rozwijanie moich pasji. Nie wiem jak Wasze wakacje, ale moje mijają bardzo miło. Mimo, że cały lipiec pracowałam to się cieszę, że zarobiłam pieniądze na swoje potrzeby.
spodenki- KLIK
koszula- KLIK

4 komentarzy

  1. To fajnie że zarobiłaś trochę pieniędzy. A co do wakacji to już jestem po szkole ale spędzam razem z moją dziewczyną. Może za kilka dni też coś znajdę sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super promienne zdjęcia! :))

    Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim relacja
    z wakacji w Norwegii.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.