Efekty: szampon i odżywka Fortesse

sierpnia 09, 2017

W połowie lipca skończyłam kurację szamponu i odżywki Fortesse od Halier. Jakiś czas temu pisałam (tutaj klik) , że zaczęłam kurację i wiele osób bardzo ciekawiły efekty. Przypomnę tylko, że obydwa produkty przede wszystkim mają za zadanie spowolnić wypadanie włosów, mają sprawić żeby włosy były gęściejsze oraz kosmetyki wpływają na szybszy porost.
Czy są skuteczne? Zapraszam na posta.


1. Szampon do włosów
Włosy myję średnio co 2 lub 3 dni. Jak pisałam w pierwszym poście niestety musiałam dawać kilkanaście pąpek, no nie pienił się bardzo dużo. Szampony bez SLS/SLES tak niestety mają. Szampon o satynowym zabarwieniu i zapachu dobrze oczyszcza skórę głowy ze wszystkich zanieczyszczeń. Włosy po umyciu tylko szamponem zauważyłam, że były szorstkie w dotyku.
Koszt szamponu 129 zł do kupienia: TUTAJ 


2. Odżywka do włosów
Nakładałam ją na włosy po umyciu szamponem, gdy były jeszcze wilgotne. Kosmetyk pozostawiałam na włosach kilka minut następnie dokładnie spłukiwałam. Z odżywki jestem zadowolona. Po odżywce włosów nie mam już szorstkich, są odżywione, lśniące, wygładzone sypkie, nawilżone i nie elektryzują się. Odżywka w żadnym stopniu nie obciążą włosów a lekko unosi je u nasady. Ponadto są podatne na układanie a zdecydowanie łatwiej się rozczesuje. 
Koszt odżywki 119 zł do kupienia: TUTAJ.

Czy zestaw Fortesse jest dobry?
Byłam bardzo ciekawa efektów takich co obiecuje producent. Najbardziej zależało mi, włosy mniej wypadały. Dawniej gdy testowałam tabletki firmy Halier byłam zachwycona, lecz po skończeniu kuracji za jakiś czas dalej problem z wypadaniem włosów powrócił. Dużo było na szczotce, ubraniach oraz po umyciu włosów w wannie. Na pierwsze efekty kuracji musiałam trochę poczekać, bo niestety takie efekty nie przychodzą po kilku myciach. Delikatne ograniczenie wypadaniu włosów zauważyłam po ok. 1,5 miesiąca czyli prawie na końcu kuracji. Nie były to duże efekty tylko delikatne. Teraz gdy skończyłam kurację w połowie lipca widzę różnicę w wypadaniu włosów przed i po kuracji, ale podkreślam, że nie jest to jakieś wielki efekt wypadania. Spodziewałam się większego rezultatu. Zauważyłam, że moje malutkie baby hair bardzo mi podrosły tak jak i pozostałe włosy. Rzeczywiście produkty przyśpieszają porost włosów. Farbowałam włosy i podcięłam końcówki, gdy miałam rozpoczynać kurację, a już mam spore odrosty. Tak jak byłam zadowolona kilka miesięcy temu z tabletek firmy Halier, które przyspieszyły porost tak teraz jestem zadowolona z zestawu, który również nieźle przyśpieszył mi porost włosów. Piszę dopiero teraz posta ponieważ chciałam zobaczyć jak zachowują włosy się po skończeniu kuracji.
Czy warto?
Cena jest wysoka dlatego spodziewałam się większych rezultatów, lecz myślę, że warto dać szanse temu zestawowi. Szampon i odżywkę można kupić oddzielnie, ale razem dają lepsze efekty. Polecam szczególnie osobą, które mają problem z porostem włosów. Warto przetestować tak ciekawy zestaw.

Zdjęcie włosów: Umyte tylko zwykłym szamponem bez żadnej odżywki i olejku na końcówki. ↓
Zapraszam na bardzo fajnego bloga o włosah: https://www.halier.pl/blog/.
Opinie na temat szamponu i odżywki: https://www.znamlek.pl/producer-halier.html.

7 komentarzy

  1. Piękne włosy. Co prawda to prawda - cena niezbyt zachęcająca, ale efekty są nawet ok :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po odżywkę może bym sięgnęła, ale po szampon? Czy ja wiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post. Fakt faktem cena trochę powala, a skoro sama nie jesteś do końca zadowolona to nie wiem. Myślę ze poszukam informacji o tych kosmetykach na internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie ufam takim szamponom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis, nie znałam tych produktów. Fajnie, że szampon jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie widziałam tych produktów ;) Masz bardzo ładne włosy ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)!
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.