IziGSM- Opinia

sierpnia 25, 2017

Jakiś czas temu dowiedziałam się o sklepie internetowym IziGSM.pl. Sklep posiada bardzo dużo akcesoriów do telefonów na różne modele, bardzo wysokiej jakości. Firma istnieje na rynku od 2004 roku. W sklepie można znaleźć akcesoria takie jak: Ładowarki sieciowe i samochodowe do różnych modeli telefonów, różnego rodzaju pokrowce, które doskonale chronią Telefon telefon przed zniszczeniem. Dodatkowo uchwyty samochodowe oraz rowerowe, które zwiększą bezpieczeństwo podczas jazdy. Selfie sticki idealne do zdjęć grupowych oraz wiele innych produktów, które mogą ułatwić i uprzyjemnić korzystanie z telefonu. Fajne jest to, że wszystkie akcesoria można znaleźć właśnie w sklepie IziGSM na kilkadziesiąt modeli telefonów. Przesyłka rzeczy jest błyskawiczna można wybrać kuriera, paczkomat lub za pośrednictwem poczty. Takie akcesoria do telefonów to fajny pomysł na prezent. Ja zamówiłam ładowarkę samochodową i etui mojej koleżance. Wszystko przyszło ładnie i starannie zapakowane.


Etui z klapką
Ładne i eleganckie etui posiada klapkę na magnes dzięki temu dobrze chroni ekran telefonu. Pokrowiec jest bardzo dobrze dopasowany do modelu telefonu. Posiada wycięcia na aparat, głośnik ,lampę błyskową i złącza systemowe. Do przycisku głośności i blokowania telefonu nie ma wycięcia, lecz nie przeszkadza to w użytkowaniu. Pokrowiec jest trochę śliski i niestety zdarza się, że zostawia odciski palców. Dobrze dbać o swój sprzęt dzięki takim etui telefon nie będzie się niszczył i zachowa swoją nowość. Warto kupować takie pokrowce i zadbać o telefon.

Ładowarka samochodowa
Niezbędny produkt dla każdego kierowcy. Ładowarka jest bardzo dobrze wykonana i praktyczna. Zajmuje bardzo mało miejsca jak również fajnie się komponuję z wnętrzem samochodu. Idealna w długą podróż, dzięki takiej ładowarce nie musimy się martwić o rozładowanie telefonu. Czas ładowania jest taki jak ładowanie przez komputer czyli troszeczkę dłuższy niż jak przez standardową ładowarkę.
Mimo dłuższego czasu ładowania bardzo przydatny gadżet, który warto mieć.

7 komentarzy

  1. Mam z tego sklepu ładowarkę i jestem równiez zadaowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. sklep wydaję się byćbardzo fajny! Super post, zapraszam do mnie:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie przymierzam się do zakupu więc post trafiony w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To etui bardzo mi się podoba, chociaż ja wolę ozdobne case'y :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata ma taka ładowarkę :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, muszę tam zajrzeć !
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.