Płatki hydrożelowe Efektima

października 20, 2017

W ostatnim czasie dostałam do testowania od firmy Efektima płatki hydrożelowe pod oczy. Płatki są przeciwzmarszczkowe jak również rozjaśniają cienie pod oczami. Zmarszczek jeszcze nie mam, ale cienie niestety się pojawiają. Pierwszy rodzaj płatków testowałam  ja, dwa pozostałe rodzaje moja mama, która niestety boryka się ze zmarszczkami.

Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie ekstraktu z czerwonego wina Wine-Therapy Efektima: Precyzyjne połączenie kwasu hialuronowego, witaminy E, C i B3, ekstraktu z czerwonego wina oraz olejku z kwiatów róży, pozwala spowolnić proces starzenia. To połączenie pomaga tkance łącznej skóry odzyskać lepszą sprężystość oraz rozjaśnić cienie pod oczami. Wpływa ono także na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Po zastosowaniu płatków drobne zmarszczki zostają wygładzone i mniej widoczne, a skóra intensywnie nawilżona i odprężona.

Moja opinia: Płatki są dobrze zamknięte oraz nasączone wystarczającą ilością płynu. Najlepsze efekty osiągniemy, gdy będziemy używać płatków 2 razy w tygodniu na oczyszczoną skórę. Płatki przyjemnie się nakłada pod oczy i dobrze się trzymają. Produkt trzeba trzymać min, 20 minut ja trzymałam ok. 40, bo myślę, że im dłużej tym efekt będzie lepszy. Po użyciu płatków moja skóra była bardzo gładka, odprężona oraz wygląda zdrowiej, lecz wygładzenie było tylko chwilowe. Moje cienie bardzo delikatnie zostały zredukowane oraz oczy wyglądały na wypoczęte i promienne. Dzięki takim pałatką można się zrelaksować i zrobić sobie domowe spa. Płatki w żadnym wypadku mnie nie uczuliły, tylko trochę szkoda, że są jednorazowe. Nie oczekujmy, że po jednym użyciu nasza skóra będzie jak nowa, używanie produktu dwa razy w tygodniu może dać zaskakujące efekty.

Hydrożelowe płatki pod oczy rozjaśniające cienie i sińce White-Compress Efektima: Wygodne w użyciu hydrożelowe płatki pod oczy opracowane z myślą o działaniu rozjaśniającym cienie i sińce pod oczami. Skrupulatnie dobrane i połączone składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry pod oczami. Ekstrakt z mleka, witamina C oraz B3 znane są ze swych właściwości rozjaśniających i pielęgnujących. Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg oraz witamina E, cenione są za działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiające elastyczność, jędrność i gładkość skóry, dbają o odpowiednie nawilżenie oraz działają regenerująco.

Hydrożelowe płatki pod oczy Hialu-Lift Efektima: Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących. Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek.

Opinia mojej mamy: Płatki są idealne, dla osób, które nie mają czasu na dłuższe zabiegi. Ten produkt jest fajny, ponieważ dobrze przylega to skóry i w tym czasie można się zając domowymi obowiązkami bez zamartwiania, że płatki odpadną. Po kilkudziesięciu minutach skóra pod oczami jest doskonale nawilżona, sprężysta i gładka. Okolica pod oczami jest wyraźnie jaśniejsza. Linie zmarszczek minimalistycznie zostały zmniejszone. Po użyciu płatków zauważyłam, że nie ma efektu zmęczonych oczu i opuchniętych. Działanie nie jest długotrwałe, bo ok. 1 dzień. Tutaj najważniejsza jest systematyczność, używanie produktów 2 razy w tygodniu bardzo poprawi wygląd skóry pod oczami.

Podsumowanie wszystkich 3 produktów:
Produkty są bardzo do siebie podobne. Myślę, że warto prowadzić takie płatki do pielęgnacji naszej skóry pod oczami. Najbardziej polecam osobą, które już borykają się z cieniami czy z pojawiającymi się zmarszczkami. Każdy z trzech produktów ma w sobie delikatny zapach, który na pewno nikomu nie będzie przeszkadzał. Cena jednej pary płatków to ok. 6zł.

4 komentarzy

  1. Używam kilka kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać żadnych kosmentykow z tej firmy, ale te płatki pod oczy są naprawdę dosyć ciekawymi produktami. Sama mam problemy z cieniami pod oczami, a to sprawa zbyt fajna nie jest.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tych płatków na cienie pod oczami :) sprawdziły się świetnie! Dzialaja a niewiele kosztują :)

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.