Haul zakupowy Newchic i Zaful

października 11, 2017

Witajcie po długiej przerwie. W dzisiejszym wpisie mam Wam do pokazania i zrecenzowania kilka rzeczy ze sklepu Zaful i Newchic. Zapraszam! 

Bluza z kokardkami.
Moja ulubiona bluza do szkoły i  na inne wyjścia. Materiał jest bardzo dobry i miły w dotyku mimo, że est to poliester. Wycięcia i kokardki na rękawach sprawiają, że bluza wygląda bardo ciekawie budzi u każdego zainteresowanie. Idealnie do bluzy pasują spodnie  wysokim stanem lub legginsy. Na stronie Zaful występują 4 rozmiary: S, M, L, XL. Mimo, że wzięłam XL to bluza jest mała i wygląda na M. Więc trzeba uważać i dobrze się zmierzyć. Cena bluzy to 17,49$ i można zamówić tutaj KLIK.

 T-shirt
Czarno-biały t-shirt ma miły materiał  wykonany z mieszanki bawełny. Szkoda tylko, że trochę prześwituje. Kołnierzyk jest bardzo wysoko pod szyję. Podoba mi się pomysł z dwoma kolorami. Koszulka może być nawet na w-f lub do ćwiczeń.  jest wykonana z mieszanki bawełny. Wzięłam rozmiar M i jest na mnie dobra.
Można zamówić tutaj KLIK.

Kolczyki
Pierwsze wrażenie po zobaczeniu kolczyków było bardzo dobre. Wyglądają na złote i ładnie się prezentują. Lecz niestety ostatnio zauważyłam, że kolor złoty się ściera i niestety już niedługo będę musiała je wyrzucić, bo nie wyglądają już tak ładnie jak na zdjęciu. Zamówiłam tutaj KLIK.

Okulary
Okulary niestety są bardzo duże i trochę krzywe więc trzeba trochę je powyginać, aby było dobrze. Mi nie pasują, ale dla mojej koleżanki są idealne. Szkoda tylko, że muszą poczekać na następny rok, bo w tym roku słońce nas już raczej nie zaskoczy. Okulary występują w dwóch wersjach kolorystycznych. Można zamówić tutaj KLIK.

 Trepy jesienne.
Takie buty upatrzyłam sobie już kilka tygodni temu. Niestety zamówiłam za duży rozmiar i źle mi w nich chodzić. Buty są typowo jesienne, bo nie są ocieplane w środku. Góra butów ma ładny sweterkowy wzór. Mają ładne obszycia i są bardzo dobrze wykonane. Może wkrótce się zdecyduję na mniejsze i na inny kolor, ponieważ sklep posiada jeszcze dwa inne kolory, moim zdaniem również świetne. Buty można kupić tutaj KLIK.

Do następnego! XOX 

7 komentarzy

  1. Bardzo podobają mi się buty i koklczyki. Chętnie widziałabym je u siebie w garderobie :D Super zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się buty, sama chciałam sobie takie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ubrań nie ma mojego rozmiaru ; / ja mam XS aa kolczyków nie noszę, ale post ciekawy i ładne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z kokardkami podbiła moje serce ! Jest taka urocza ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się czarno-biały
    t-shirt , okulary i buty.
    Dało by się z tego zrobić dobrą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie sklepy zagraniczne :D

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.