Recenzja produktów do stóp

października 16, 2017

Jakiś czas temu dostałam cudowną paczkę od Delia Cosmetics. Firma ma ciekawe kosmetyki i już nieraz testowałam różne fajne zdobycze. Teraz padło na kompleksową pielęgnację stóp z linii Good Foot Podology. Stopy są ważne w końcu przechodzimy na nich całe życie, powinniśmy o nie zadbać z pomocą właśnie przychodzi nam firma Delia Cosmetics z cudownymi produktami do stóp.

Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń:
Żel ekspresowo usuwa zrogowacenia i zmiękcza stopy. Wolno go stosować nie mniej niż raz w tygodniu. Do aplikacji potrzebne są rękawiczki a używa się go punktowo, gdzie pojawia się zrogowacenie tkanki. Wystarczy tylko 15 minut, aby nasze stopy były zdrowe i gładkie. Sama aplikacja to sama przyjemność. Dzięki temu produktowi możemy w szybki sposób poprawić stan naszej skóry stóp.

Maska do stóp wygładzająco-regenerująca:
Jest to zdecydowanie mój faworyt! Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski czy do twarzy lub nawet do stóp. Takie maski dają uczucie relaksu i komfortu. Dzięki temu możemy poczuć s jak w spa. Maska od Delii składa się z preparatu, który należy wmasować w stopy a następnie nałożyć dołączone skarpetki. Taki zestaw dobrze nawilża i pozostawia skórę bardzo gładką. W składzie jest cudowny olejek sojowy, który cudownie działa na naszą skórę jak również masło shea, które ją odżywia a lanolina niweluje szorstkość. Nie zabrakło również ekstraktu z wodnej mięty, która odświeża i relaksuje. 

Peeling do stóp dla suchej i szorstkiej skóry:
Tego peelingu nie polecam na podrażnioną skórę, bo jest średniej ostrości. Peeling jest kremowy z drobinkami, który przyjemnie masuje stopy. Dzięki temu produktowi stają się jeszcze bardziej gładsze i odżywione jak również pozbawione twardego naskórka. Peeling zawiera również witamine E, która bardzo dobrze wpływa na nasze stopy. Zabieg wystarczy wykonać raz w tygodniu. 

Krem-pianka do stóp:
Bardzo przyjemna konsystencja pianki- jest lekka, nie lepi się jak również bardzo dobrze się ją rozprowadza.  Szybko się wchłania w skórę pozostawiając ja gładką i nawilżoną. Piankę lubię używać gdy skóra nie jest nawilżona i potrzebuję coś bardzo szybkiego czego nie muszę spłukiwać.

Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem:
Sól mieszam z wodą i moczę stopy przez kilkanaście minut. Cudowny zapach soli rozchodzi się po całej łazience. Stopy po takim moczeniu są bardzo nawilżone i zmiękczone. Mają wysoką zawartość mocznika, jest to aż 45 %. Taka sól zdecydowanie ułatwia usuwanie martwego naskórka. Przygotowuje nasze stopy do dalszej pielęgnacji. 

  Pilerka marki MiaCalnea:

Ostatnią rzeczą, którą znalazłam w pudełeczku jest to pilerka przeznaczona do ścierania zrogowaciałego naskórka stóp na mokro i sucho.  Jest bardzo wygodna i praktyczna. Pilerka ma dobry uchwyt dzięki czemu dobrze się z nią pracuje. Produkt dosyć szybko ściera martwy naskórek i całkowicie wygładza stopy. Powierzchnia ścierna to 120. Po przetestowaniu nie miałam żadnych podrażnień. 
////////
To wszystkie produkty, które zrobiły na mnie i na mojej rodzinie duże wrażenie całość oceniam na 5/5. 

Który produkt Was najbardziej zainteresował?

3 komentarzy

  1. Mam te pudełeczko i jestem ogromnie zadowolona z zawartości :D Moje stopy też są bardzo zadowolone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełko mnie zaciekawiła ta pianka najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, może skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

- Dziękuje za każdy miły komentarz i obserwacje :)
- Wyłączona weryfikacja.
- Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.
- Na pytania odpisuje w komentarzu.